Sjukt trött..

Vet inte riktigt vad som är fel med mig just nu..
Jag sover hela tiden!
Sover hela nätterna, kan lätt sova 12 timmar sen när jag kommer hem från jobbet kan jag slocka på soffan.
Då är det bara att borsta tänderna o lägga sig igen!
Usch!
Som tur är så kommer jag upp i tid på morgonen iallafall..
Även om det betyder att jag lägger mig tidigt.
Nu är jag ledig i fyra dagar så nu hoppas jag att få lite rätsida på saker o ting :)

Idag har jag varit hos Bettan på bebismys, sen dejt med Frida, Brita o Nikita!
Om en halvtimme ska jag träffa Per o köparna av huset o skriva klart lite papper.
Även om det känns lite vemodigt så är det skönt..
Om en månad är jag inte längre husägare.
Sjukt.
Men men..
Det blir nog bra :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0