Dagarna i Laholm o Höör

Efter många om och men kom jag fram till laholm i onsdags!
Det va ca 6 månader sedan jag tog farväl av vännen Lotta vid ett mcdonalds på arlanda o nu stod hon o väntade på mig vid tågstationen (fast jag kom med buss)
Så härligt att träffa henne igen :)
Eftersom jag va döööhungrig så upplevde vi gamla minnen igenom att äta på mcdonalds ;)
Sen bar det iväg till Laholms stadshotell där jag skulle övernatta.
Alla rummen är inredda efter årtal, jag fick 1900 talet.
Så fint rum!

Grymt sköna sängar :)





Gammalt klädskåp! Vill haaa!



Badrummet passade väl kanske inte in men det passade mig ;)



Kändes lite lyxigt med en kristallkrona ovanför sängen



Frukost!!




Jag blev helt kär i Laholm!
Så himla fin stad....
Gamla affärer o hus.
Kan tänka mig att det är superfint på sommaren :)

Lotte hämtade mig på torsdag morgon o sen bilade vi ner till Höör där vi skulle medverka på Repskapet.
I två veckor umgicks vi dagligen o det va så skönt att känna samma samhörighet när vi träffades igen :)
Vi babblade ganska så duktigt i bilen ner!

Väl nere i höör möttes vi av Erika o Niklas som varit till Kenya.
Det va mycket nerver i luften men vi gjorde succe!!
Det va väldigt annorlunda att inte föreläsa ensam, nu fick jag (försöka) anpassa mig o tiden till 3 andra föreläsare.
Trots lite övertid så gick det kanon :)
Tror att vi alla fyra o våran publik var riktigt nöjda med dagen.

Tusen tack för de här dagarna Lotte :)


Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0