Så besviken...

I dagarna 2 har jag o margareta varit i stan på Arbetsplats/Skyddsombudsträff.
Riktigt roligt o trevligt :)
Ann-Ci berättade igår om ideologi, Tony pratade om arbetsrätt o Folksam informerade idag på morgonen om våra försäkringar.
På eftermiddagen var det min tur :)
För första gången hade jag nerverna under kontroll, var helt säker på mitt material o kände mig allmänt pepp!

Men vad händer?
När jag presenterat mig för de här 80-90 personerna o ska kicka igång filmen då fungerar det inte!
GAAAAHHHHHH!
Vi fixade, trixade, ringde ljudteknikern m.m men ikke.
Det visade sig att det var datorn det va knas med...
Så hela min plan sprack o jag fick lov att improvisera i en timme!
Inte roligt, inte bra.
Bajs.

Nu sitter jag hemma hos mamma o pappa o tycker synd om mig själv!

Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0