Tunisien :)

I söndags kom jag o Brita hem från ett varmt o soligt Tunisien :)
35 grader varmt i luften o 25-30 grader i havet.
Vi har haft det väldigt skönt med sol, bad o sömn!
Förutom en ridtur längs havet har vi bara slappat....
Även om vi fick lite hemlängtan så var resan väldigt välbehövlig :)

Jag o min vackra vän Brita




Våran pool



Bibbi utanför vårat hotell



Jag gör en Jennypose ;)



Så härligt med färgglada blommor



Lite blåa blommor



Brita håller i hingstarna Whiskey o Cappuccino
Vi red i två timmar längs stranden o i Djerbas öken :)



Brita o 7 åriga hingsten Shakkir



Jag o Whiskey, mina drömmars häst



Ett härligt kort från våran ridtur :)
I bakrunden ser man medelhavet



Våran guide o jag



Kameler!



En sötsliskig men god drink som heter Bella Rosa.
Mmmmmumma :)



Rödspättorna



Vårat lilla husdjur



Vår trevliga lilla uteplats ;)



Här ska solas knän!





Så, nu har jag lagt upp lite bilder från vår lilla resa :)
Kanske komma några fler sen om ni är snälla :P


Kramelikram


Kommentarer
Postat av: Sofie M

o jises vad härligt ni ser ut och haft det! kram!

2010-10-14 @ 21:57:40
Postat av: Jenny

Vi hade det verkligen fint :) Men visst längtade man hem till kärleken ;)

Kram

2010-10-15 @ 20:31:35
URL: http://jennyzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0