Älskling, får jag ligga ikväll?

Jag o mina tjejer vid mitt bord här på slussbruden gjorde en liten undersökning. Vi skickade sms till våra karlar med texten, Älskling, får jag ligga ikväll? Med spänning väntade vi på svaren. Jag o Vickan fick solklara ja! Marre fick, kanske om du är snäll. Sofias karl var allmänt misstänksam.. Helenas karl fick, vart ska du ligga? Haha! Mycket intressant! ;) Ska bli kul att se vad resten av hemtjänstens karlar svarar! Hihi :) Det här kan bli en kväll som går till historien! Puss o kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Theres

Hej och tack :) Jo jag känner henne bäst men det är lätt att börja tvivla på sin roll som mamma när det uppenbarligen inte blir bättre.. Ska försöka ge på flaska nu så att vi ser hur mycket hon får i sig. Kram!

2010-09-20 @ 17:23:38
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: ann-sofie

SV: Tack kära du <3

2010-09-20 @ 21:20:41
URL: http://ann-sofiepalm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0