Dags att ta tag i fanskapet!

Det kryper i kroppen på mig nu när jag inte har ork att göra nått...
Så idag efter stallbestyren bänkade jag mig framför datorn o tog fram telefonen!
Dags att ta tag i lite saker som jag skjutit upp...
Det är hög tid att börja få lite ordning o reda på HELA mitt liv...
Så nånstans måste man ju börja.

Jag började med att ringa banken o bokade möte, fick tid redan i morgon!
Ska gå igenom pension (jaja jag vet, tant Jenny) sen ska vi kolla igenom lite konton.
Nr 2 på min lista var bilen, funderar på att sälja den så jag har skickat efter reg.papper.
Nr 3, gå igenom massa jobbpapper...

Baaah!

Jag hatar papper.

Nu tar jag o bakar lite istället.
Det är roligt :)


Kommentarer
Postat av: Gnossegull

Nej nej Jenny! Pappersjobb är det absolut ROLIGASTE och mest ROGIVANDE man kan pyssla med!

2010-09-08 @ 21:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0