Bakträsket...

Jag sitter fast i ett bakträsk.
Jag har så tråkigt på dagarna att jag inte kan komma på nått annat än att baka...
Det finns massor av saker jag skulle kunna göra men jag börjar bli ganska så tung nu så orken tryter fort.
Bakning är lagomt o gott ;)
Förra veckan var det chokladbollar, i måndags tekakor o idag blev det kladdkakemuffins med kokos o hasselnötstopping.
Haha, man tager vad man haver!
Trots att det var ett himla ihopkok så blev dom sådär syndigt goda :)
Nu är både margarin o vetemjöl slut...
Kanske jag kan hålla mig några dagar innan jag måste handla o bota mitt bakberoende?

Stackars twinsen måste vara helt speedade av allt socker idag...
I morgon ska jag vara nyttig :) 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det finns visst något du kan göra! Du kan åka till Örebro och hälsa på mäjj :D

2011-09-01 @ 14:21:33
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0