Vilka är ni?

Min bm triggade verkligen igång min nyfikenhet här om dagen...
Jag skulle bara ner för lite prover o medans vi sitter o pratar då frågar hon om vi tog reda på könen på bebisarna. Jag sa att vi hade kommit överens om att det skulle få bli en överraskning.
Då säger hon "Då får jag passa mig så jag inte försäger mig, för bm vid ultraljudet har nämnligen skrivit det här i journalen"

Väldigt sjuk men mäktig känsla....
Kvinnan mitt emot mig vet vad jag väntar!
2 flickor, 2 pojkar eller 1 pojke o 1 flicka?
Jag började gråta av längtan till den dagen då jag för första gången ska få träffa våra bebisar.
Våra barn.




Hihi :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är sååååååå fin gumman! Vi ses till veckan! Jag o Alva längtar efter dig!

2011-08-20 @ 16:58:32
Postat av: Lina

Du är sååååå fin vännen! Vi ses i veckan! Jag o Alva längtar efter dig och det fantastiska lugnet ute hos er och i din närhet! Skönt o få ladda batterierna lite ;)

2011-08-20 @ 17:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0