Första halvlek avklarad ;)

När mina vänner varit gravida tycker jag att allt har gått i snigelfart men för mig springer veckorna iväg!
Vi är redan i vecka 20!
Halvtid, eller mer än halvtid eftersom tvillingar brukar komma tidigare..
Runt v 36-37 kommer de flesta.
Det är om 16-17 veckor!
Det är ju ingenting...
Tur vi har börjat handla lite småsaker o förbereda oss, om jag skulle svälla o bli stor som ett hus o inte orka gå i affärer.
Än så länge har jag bara gått upp 4 kilo i graviditeten men nu när jag kan äta igen så kommer det nog hända grejor på vågen ;)

Nu i veckan har jag också börjat känna sparkar, äntligen!
Tidigare var det lite bökande o en mensvärks liknande känsla som jag kunde förknippa med bebisarna,
men nu känner jag svaga men tydliga sparkar!
Vilken kick!

Idag blir det barnens hus med en kompis för att kika lite, kanske köpa nått också ;)
Vi ska ha barn med bara nån veckas mellanrum o det är så kul att ha en vän att dela allt med när man är mitt uppe i det.
Många glömmer vissa känslor eller saker som händer under graviditeten.
Ska bli så kul att kunna umgås med våra tre bebisar sen :D

v. 20



Kram!

Kommentarer
Postat av: Helene

Va fiiiiiiin du är gumman! Jisses vilken härlig bebismage då fått redan =) Kram!

2011-08-11 @ 16:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0