Phuuu...

För en gångs skull somnade jag ovaggat när jag gick o la mig igår...
Jag gjorde verkligen slut på varje gnutta energi jag hade i kroppen under gårdagen!

Vaknade tidigt o längtade ut till stallet men inväntade snällt Pontus ;)
Så fort han vaknat gick vi ut till stallet o möttes av 2 gnäggande hästar, mys!
På med pyamas, ut o sen var det full fart i hagen :P

Calle kanonkula <3



Eftersom det var en kall men fin morgon passsade jag o Pontus på att ta en morgonpromenad före frukost.
Jag ser verkligen höggravid ut när jag kommer vaggande, men det är bara en vecka kvar nu!

Fiiiin morgonmåne!



Efter frukost blev det lite vila innan jag tog tag i mockningen.
Har inte mockat en box på ett halvår!
Pontus erbjöd sig att hjälpa mig men jag ville försöka själv.
Strategiskt nog har han ställt en stol i stallet så jag kan sätta mig o ta igen mig lite om det blir för jobbigt...
Jag mockade båda boxarna o han körde ut skottkärran så det gick bra!

På eftermiddagen kom syrran o hälsade på så då passade jag på att ställa till med bullbak.
Saffransbullar med mandelmassa, mmmmmm...
Skönt att ha Sofie till hjälp o mysigt att ha henne för mig själv några timmar :)

Oh vilka bullar det blev!!



Världens bästa Berit ringde under eftermiddagen o bjöd på söndagsmiddag.
Började bli riktigt trött där på kvällen så att sätta sig vid ett dukat middagsbord var ljuvligt.
Lax, potatis, grönsaker, gräddfilssås o naturligtvis en smaskig efterrätt :)
Att promenera dit o hem kändes lite korkat så här i efterhand...
När vi väl kom hem var jag helt slut o mådde illa, stupade i säng vid 22 o vaknade inte förens klockan var 01!
Tyvärr vaknade jag med halsont o kände mig allmänt hängig....
Hoppas det ska gå över under dagen om jag vilar o kurerar mig.

Jag o Pontus släppte ut hästarna tillsammans innan han åkte till jobbet i morse.
Har druckit 2 stora koppar te o nu blir det sängen igen.

God morgon o nattinatt :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men herregud! Hur kan du vara sån superkvinna?! Du väntar för sjutton tvillingar. Ja du, vad kan man säga.. Du imponerar verkligen på mig underbaraste Jenny. <3 Kan bara hoppas att ha hälften avdin styrka om jag någonsin blir gravid

2011-12-12 @ 08:45:10
URL: http://lifeofemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0