Femte ultraljudet.

I måndags var det dags för femte o sista ultraljudet.
Som vanligt såg allt jättebra ut, men dom har inte flyttat på sig...
Dom har växt sen sist, nu vägde dom ca 2.8 kg.
Fint med fostervatten, fina rörelser, hjärtat pumpade också på fint :)
När jag ligger på sidan o har handen över tvilling 2 har jag känt rörelser som påminner om andetag.
När vi kollade med ultraljudet såg vi hur den lill* låg o drog efter andan, precis som jag känt!
Det är så häftigt :)

Nu har jag en träff med min bm Christina den 14/12 sen är det inskrivning den 16 o snitt den 19 :D
Om två veckor är twinsen här!

v. 36+2 idag
Syns dock att det inte har blivit så många timmars sömn :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0