Mama I´m coming home!

Har haft en riktigt dålig natt som slutade med att jag klev upp när klockan var 4.30 i morse.
Hela kroppen kändes öm, twinsen kickade o jag mådde allmänt dåligt.
Så jag tog med täcke o kudde ner o soffan för att titta på film med hopp om att slumra till...
Men ikke sa nicke!
Även om jag satt o kollade på tv-shop så förblev jag klarvaken...

Åt mysigt adventsfrukost med Pontus i 8 tiden innan han gick ut o snickrade.
Traktorn vill ha tak över huvudet i vinter ;)
Men tyvärr betyder det att min dag sniglat sig fram, inge kul att vara ensam :(
Den enda nytta jag har gjort idag är lunch åt grabbarna o pysslat om hästarna lite.
Som tur var bjöd faster Anna på fika i stan på eftermiddagen så jag fick en anledning att piffa till mig o ta mig ur huset :)
Det kan vara så illa att jag inte träffat kusinerna sen i julas!
Mycket trevligt att sitta ner med familjen, fika o prata ikapp lite :)

Nu sitter jag hemma i köket hos mamma o pappa i Pilbo med 3 hundar sovandes kring fötterna.
Jag är jättetrött o ska ändå in till stan i morgon igen för femte ultraljudet så jag har bestämt mig för att sova här i natt.
Pontus o Norpan klarar sig nog utan mig en natt ;)
Ska bli skönt att slippa springa i trappor om jag behöver upp i natt.
Bara att hålla tummarna att jag faktiskt kan sova...
Det är en speciell känsla att vara tillbaka i gamla flickrummet som jag lämnade för 8 år sedan.
Ska nog krypa ner i soffan o kika på tv med pappa nu medans mamma är i stallet...
Mys :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja men visst är det bara för härligt att nån gång sådär få komma hem till mor och far och bara njuuta! Va ju inte riktigt lika mysigt för en sisådär 8 år sen ;) hehe

2011-12-04 @ 20:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0