Dumma axel....

Förra veckan gjorde jag illa min axel, och den krånglar fortfarande :(
Ont när man lyfter saker, lyfter armen eller när man försöker stäcka på sig.
Kan inte ens sova på höger sida...
Det märks att man inte sover som man ska, är galet trött!

Hur gick då detta till?
Jag körde bil i jobbet som jag gör varje dag.
Men mitt ute på skogen hamnade jag i ett djupt hjulspår.
Helt plötsligt gjorde spåret en tvär liten knyck.
Jag höll väl lite hårt i ratten o armarna följde med i rörelsen sen kände jag smärta i axeln o skuldran!
Det är nog inte värre än en sträckning men fan vad ont det gör...

Tur man har snälla kollegor som hjälper mig igenom arbetsdagen!
Igår fick jag jobba med Brita, hon tog de tyngre sakerna så jag inte behövde anstränga axeln i onödan.
Thanks doll ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0