Kaffe o bilfärd förgyllde min dag

Så underbart att vara frisk igen!
När man är så där krasslig glömmer man bort hur det känns att vara pigg o alert.
Det känns som om att jag har hur mycket ork som helst :)

Igår släppte jag ut hästarna i åttatiden sen knallade jag ner till Carina o fick lite kaffe!
Tiden bara flög förbi o helt plötsligt va klockan 12.30 :)
Mycket kaffe o prat hann vi med!
Trevligt trevligt :)

Sen blev det lite handling tillsammans med Maaaaalin :)
En ny mysdress, några ljushållare, pyamas åt Calleman.
En bilfärd med musik o Malin var precis vad jag behövde!
Thanks doll :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Ja det är jätteskönt att han trivs!!!!

2011-01-19 @ 13:16:14
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0