Äntligen en sommardag!

Igår fick jag äntligen mitt fina semesterväder :)
O vad gör man då?
Åker till kupolen såklart ;)
Jag o Nårsa åkte o shopade loss, speciellt på den nya butiken New Yorker..
Hittade massa söta linnen men tyvärr ingen klänning till Lars o Marias bröllop nästa vecka.
Börjar få lite smått panik!
Fick en trevlig överraskning inne på butiken, nämnligen Johanna.
En kompis som jag känt sen 8-9an men tappat kontaken med för ca 4 år sedan.
Nu hade hon flyttat hem till blge igen så nu ska vi ta en fika nån dag o catcha up lite :)

När vi väl kom hem igen var det apvarmt så då blev det plums ner i vattnet.
Så skönt med egen brygga :)

Idag ska jag nog försöka bättra på brännan lite.
Skulle vara trevligt att få lite färg på den blekfeta kroppen :P
Det har ju regnat mer eller mindre hela min semester så det har inte blivit så mycket av den varan!
Nu, på med bikinin o brillorna!
Seeeee ya ;)

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Sofie M

Fin du är! Kraam

2011-07-28 @ 14:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0