En vecka har gått...

Tänk vad tiden springer iväg...
Nu är de en vecka sen jag bloggade sist.
Så nu känner jag att jag måste skriva nått...
Men vad?

Jag är förkyld igen.
Helt o hållet mitt eget fel.
Det var apvarmt i sovrummet så jag vred vår underbara golvfläkt mot sängen o somnade.
Sov ljuvligt hela natten...
Men på morgonen vaknade jag med halsmandlar som tennisbollar, en droppande näsa o tvärtjock hals.
Korkat? Ja.

Vad kan man mer säga?
Jo, att det är 2 veckor kvar till semestern!
Huuuuurra!!

Det va det.

puss


Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

nej sova med fläkt gör jag garanterat inte, lärde jag mig redan i italien :p ska man inte göra när man inte är gravid heller.

mysigt att du också väntar bebis!

2011-07-05 @ 10:05:58
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0