Överraskningsmiddag!

I fredags rövade Pontus bort mig efter jobbet.
Jag tycker om överraskningar men inte att sitta brevid o vara helt ovetandes om vart vi ska o vad vi ska göra!
Höll på att bli galen :P
Efter en timmes bilfärd svängde vi upp mot Bruntesgården i Rättvik!
Vi fick ett bord med utsikt över Siljan i strålande sol, gudomligt!
Resturangen hade ca 50 tapas rätter att välja på o det va svårt kan jag lova.
Dom rekomenderade att man skulle ta 4-5 rätter var för att bli mätta o nöjda :)
Jag tog:
1. bruchetta med tomat, rödlök o vitlök.
2. Gratinerad tomat med getost o honung.
3. Sallad med avokado.
4. Marinerad kyckling med kronärtskocka.
Det var sååå gott!
Pontus var också jättenöjd med sin mat.
Kan verkligen rekomendera det här stället!

Tack älskling för en jättefin kväll.
Du lyckades verkligen ;)

Kärleken min <3



Maaaaaat!



Nomnomnom :)




Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0