SEMESTER!

Igår gjorde jag mitt sista arbetspass på 4 veckor!
Det känns faktiskt lite bitterljuvt...
Det är klart att det ska bli skönt med semester, kunna sova länge på morgonen, vila middag när jag vill, umgås med Pontus, familj o vänner :)
Men samtidigt... Jag älskar mitt jobb.
Jag kommer sakna mina kollegor som jag tycker om att umgås o arbeta med men inte minst har jag mina gamlingar.
Mina tanter o gubbar som skiner upp när man kommer, som man kan munhuggas med lite, som vill hålla min hand när de är ledsna.
Som sagt, bitterljuvt...

Men jag ska göra mitt bästa att njuta av semstern ;)

Hoppas ni har en jätteskön sommar (emellan regnskurarna ;) )

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0