Frukostdejt med LinaSöt :)

Igår fick man då veta att man levde.
Dagen började med  ett försök att laga hage, Sme o Rosette hade sprängt sin hage kvällen innan.
Hör o häpna, min häst va oskyldig ;)
Det går ju inte att sätta nå ny stolp så jag fick trixa o fixa ihop en ny hage.
Callisto o Sme fick gå tillsammans i en oanvänd hage, myyyyycket snö!
Medans lilla madame fick en egen upptrampad.
När jag mockat o fixat stallet för dagen va jag duktigt svettig...
Hem o duscha innan Lina Erks kom på besök :)

Det är så himla mysigt med frukost besök tycker jag!
Man dukar alltid upp lite extra, kanske tänder nått ljus o sen kan man sitta fram till lunch o bara mysa :)
Lina är en sån där vän man kan prata med allt om.
Vi ses kanske inte så ofta men när vi väl gör det har vi hur mysigt som helst :)
Nu är det bara 8-10 veckor kvar tills hennes o pärlans lilla knodd kommer!
Det har gått galet fort...
Ska bli så spännande o se vad det blir, jag tror på en tös :)

Måste bara berätta om min nya fixa frukost idé.
Rostad macka med philadelphia o björnbärsmarmelad.
Men igår hade jag inget av det så det blev brieost med drottningsylt!
Nej, jag är inte gravid.
Jag har bara lite udda smak, fråga systeryster, jag har alltid varit sån :P



Ha en underbar helg nu mina fina :)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0