Jenny & Emme by night

Min helg i sthlm tillsammans med Eva-Mari blev precis som jag förväntat mig, galen!
Vi hade riktigt roligt trots att helgen kändes för kort :(
När jag kom ner på fredagskvällen gick vi ut o käkade, jag åt gudomligt god sushi!
Kunde ha ätit ihjäl mig!
Sen satt vi i några timmar o bara snackade ikapp.
Det fanns ju några uppdateringar att göra ;)

På lördagen blev det shoping mer eller mindre hela dagen.
Jag hittade två par stövlar för 400kr, inte alla gånger man hittar nått när det är 70% rea! :D
Sen gjorde vi oss i ordning för förfest o utgång.

Partyoutfit on :)



Vi lyckades tvänga ihop 11 pers i en liten två men vi hade riktigt roligt!
Sedan väntade en natt av dans!
Patricia stängde kl 5 så vi va inte i säng förens kl 7 ;)
Som sant, galet men förjävla skoj!

Två väldigt slitna flickor en söndags morgon :)



Tusen tack för den här helgen stumpan!
Längtar tills i sommar!


KramKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0