MerryGoAround

Här är hon, Merry som jag var ner o tittade på i lördags.
En väldigt lugn, snäll o trevlig liten tös!
Det kan man inte tro om ett femårigt fullblodssto ;)



Hon är väldigt nätt i kroppen men med lite varierad träning kommer hon nog bli riktigt fin :)
Trots att det blåste storm ute så skötte hon sig medans jag provred.
Skritt, trav o galopp funderade fint, hon lyssnade på mina hjälper.
Jag blev faktiskt positivt överraskad :)



Nu väntar jag på en film så jag får se henne röra sig under annan ryttare.
Har några frågor till Linea innan jag kan bestämma mig.
Behöver jag erkänna att jag blev jätte förtjust i den här lilla damen? ;)

Kramar



Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken söt liten fröken! Den håller vi tummarna för att den blir din! Lycka till! Kram

2011-03-09 @ 12:06:50
URL: http://annaemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0