Mina mål, drömmar, önskningar.

Jag har mycket drömmar, mycket förväntningar på livet.
Det blir lite mycket om jag ska ta upp allt men här är de viktigaste!

Jag har alltid vetat att jag vill bo på landet med man o barn.
Jag vill vara omgiven av djur o natur.
Låter det bekant? ;)
Så på det planet har jag redan hittat min dröm :)
Jag kunde inte ha hittat en bättre kille än Pontus o vi kunde inte bo på ett vackrare ställe.

Ett mål jag har med mig själv är att ta tag i studierna.
Jag vill bli barnmorska, o det ska jag banne mig bli!
Under min praktik på BB -05 fick jag verkligen blodad tand.
Jag längtade till jobbet varje dag, jag kände att jag var på rätt plats.
Dit vill jag igen...

Sen önskar jag naturligtvis att alla mina nära o kära har det bra :)

Blev lite tråkigt inlägg va?
Tja... Roligare än så är jag inte idag :P

Puss på er



Kommentarer
Postat av: ahmenda

Jag har alltid vetat att jag vill bo på landet med man o barn.

VAR ÄR KIDET JENNY ? :D:D:D:D

2011-03-25 @ 22:51:54
URL: http://ahmenda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0