Roadtrip med Vonnie o hästfrossa :)

Just det, jag har ju glömt berätta en sak!

Jag behöver ju en kompis till Callisto i vår när han ska flytta hem så jag har börjat fiska lite..
Jag vet inte riktigt vad jag är ute efter så jag är väldigt öppen!
Man kan hitta fina hästar på annons men jag använder hellre mina kontakter ;)
Min Yvonne ringde sin kompis Linea o frågade om hon hade nå hästar till salu o det hade hon!
Ikväll kommer Yvonne hit o tidigt i morgon bitti åker vi till Vallentuna för att kolla på lite hästar.
I första hand ska jag kolla på ett femårigt fullblodssto som heter Merry.
Men hon har fler hemma o vi får se om det är nån som passar :)

Ska bli så kul att få lite kvalitetstid med Vonnie.
O naturligtvis vara omgiven av fina pållar :)

YEEEAAAY :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0