Callisto J är hemma!

I går hjälpte Pontus mig att packa det sista i Östansjö sen satte det av mot Bölsveden :)
Pontus tog bil o släp med alla grejor medans jag red hem.
Callisto var pigg men väldigt fin att rida, det är verkligen en fröjd att sitta på hans rygg :)
Väl hemma på gården väntade min kollega Marre med varmblodet Peace.
Marre ska ha honom på foder över sommaren.
Det gick hur bra som helst att släppa ihop dom!
Dom sprang o lekte i flera timmar så på kvällen var dom helt slut ;)

I morse när jag åkte till jobbet stod dom sida vid sida o sov.
Såg så mysigt ut :)

Under sommaren ska vi utforska möjligheterna att bygga stall här hemma på gården.
O det ser ljust ut! :D
Tänk vad skönt att ha honom hemma o veta att han aldrig behöver flytta igen!

Nu ska jag gå ut o borsta av grabbarna grus lite o säga god natt!

Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0