Islandsridning med jobbet.

I torsdags var jag o några kollegor ut på lite friskvård :)
Vi åkte till Sällnäs utanför borlänge för att rida islandshäst.
Våran guide var riktigt duktig o hästarna var så välridna o trevliga!
Min häst lyssnade på minsta lilla hjälp o var en fröjd att rida.
Jag tror att alla var väldigt nöjda o glada efter 2 timmar på hästryggen.

Funderar på man att åka o rida islandshäst så kan jag verkligen rekomendera Sällnäs :)

Här är "min" häst Gandalf, valack o 6 år.
Visst ser han ut som en förvuxen, trött shettis?





Det kändes till en början som om att man faktiskt satt på en shettis.
Men vilket go det var i den där lilla hästkroppen!
Häftigt :)



Kollegor till häst!



Trötta o något ömma kollegor på hemvägen...
Jag säger bara en sak, MY ASS!
Hihi ;)




Tack tjejer för en toppendag :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0