Trasslalull finns inte mer... :(

Jag kom på att jag glömt berätta att min fina Trassla inte finns längre.
Hon har haft lite svårt att anpassa sig till flytten o lilla Norpan.
För ca en månad sen försvann hon o kom tillbaka i dåligt skick, hon hade en stor bula på huvudet o ett igenmurat öga. Hon var hemma några dagar innan stack igen o den här gången var hon borta i två veckor.
När hon kom hem såg ögat bättre ut men bulan på huvudet har gått mer o nu såg man ett stort fult ärr..
Man såg på en gång att hon inte mådde bra :(
Hon morrade o fräste, både åt mig o Pontus.
Ett helt dygn sprang hon bara upp o ner för trappan, kunde inte göra sig lugn.
Det va så hemskt att se min lilla tjej vara sig så olik!
Det här va ju inte katten jag haft sen hon föddes...
När det hade gått en vecka o hon inte mådde bättre tog jag det hemska beslutet att låta henne somna in :(



Min fluffkatt :(
Men hon har det bättre nu, jagar råttor o fåglar hela dagarna!


Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Oj, va hemskt. Kram!

2011-05-19 @ 21:44:45
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0