Nu har vi fått ett datum!

Den 19 december blir jag o Pontus föräldrar!
Det är en speciell känsla...
19 december ska vi äntligen få träffa dom små liven i min mage :)
Om dom inte bestämmer sig för att komma tidigare, då blir det akutsnitt.

Allt såg jättefint ut på ultraljudet men tvilling ett sitter fortfarande med rumpan först så det blir snitt.
Men jag har vant mig vid tanken nu o försöker se positivt på det!
Enligt mätningarna vägde tvilling ett 2550 g o tvilling två 2590 g :)
Så skönt att veta att de växer som de ska o att de mår bra trots att det börjar bli trångt där inne.

Nu väntar ett sista ultraljud 5 dec innan det blir inskrivning o info fredagen den 16 dec.
Sen kommer vi tillbaka på måndag morgon o då smäller det!!

Hoppas veckorna går fort nu.
Längtar som en galning!






Kommentarer
Postat av: Emelie

Wiiie! Grattis!



Inser dock att det nog blir svårt att räkna med dig den 22.. :-( såg fram emot att träffa dig. Men men knytena kommer först

2011-11-23 @ 21:37:29
URL: http://lifeofemelie.wordpress.com
Postat av: Vonnie My Poonie

Härligt! Va mysigt, skönt att få ett datum! kram <3

2011-11-23 @ 23:38:17
Postat av: Mikaela

Vad spännande att ni har fått ett datum! O häftigt att dom kan se så exakt hur mycket dom väger. Nu får dom vara snälla mot sin mamma sista tiden i magen! :)

2011-11-24 @ 09:45:55
URL: http://gnistras.blogg.se/theodor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0