Damn... igen.

Försök nr 2 med sömntabletterna - flopp.
På fastande mage tog jag två tabletter o kröp i säng.
Men efter ett par timmar fick jag lov att gå upp o kissa, utan att ha sovit en blund.
På morgonsidan gick jag o la mig i gästsängen för att låta Pontus sova ifred.
Summan av kardemumman blev ett par timmars sömn på hela natten.
Det här börjar bli fruktansvärt frustrerande...

Till råga på allt var det dags för min andra glycosbelastning idag.
Hurra för mig!
12 timmars fastande o sen skulle jag dricka den ljuvliga sockerlösningen.
Den här gången hade dom bytt från pulverfrom som man rörde ut i vatten till en färdigblandad vätska med apelsinsmak.
Det luktade o smakade som laktulos (en sirapsliknande vätska mot förstoppning).
Redan efter första klunken mådde jag illa men 3 små muggar skulle jag ha i mig.
Uääääk.
Jag fick i mig lösningen o sen kämpade jag i en timme mot illamåendet.
Jag förlorade.

Så vad gör man?
Man åker hem till Pilbo o blir ompysslad av bästa mamma :)
Efter en ost o skink baugett i magen mådde jag redan bättre.
Tänkte bara vila en stund så jag kröp ner i sängen i mitt gamla rum men slocknade som ett ljus!
Gudomligt skönt att sova en stund o få mysa med taxen Ally :)
Hann träffa både mamma, pappa o syrran innan jag åkte hem.
Är så glad över min familj <3

Nu ska jag försöka äta ikapp mina 12 timmar ;)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0