Hur kan jag ha missat Twilight?!

Tänk att jag ska vara så tjurig!
Här har man gått o inbillat sig att man inte gillar vampyrfilmer så jag har dissat Twilight.
Tills nu...

Min kära vän o kollega Camilla lånade mig Twilight, New moon o Eclipse så jag skulle kunna fördriva tiden o slippa undan några dåliga såparepriser som dom envisas visa på tv :P
Efter första filmen var jag sååå såld, nästan hoppade ur soffan för att snabbt kasta i nästa dvd!
Dom var otroligt bra :)
Vet inte om mina hormoner spelade in men jag grät mig igenom alla tre filmerna.
Det var ju så vackert, sorgligt o romantiskt på samma gång!
När Pontus kom hem från jobbet var jag helt slut, rödgråten o pluffsig men så lycklig :)

Tror jag måste beta igenom filmerna en gång till innan jag lämnar tillbaks dom!
Camilla, jag kommer vara dig evigt tacksam ;)




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Läs böckerna, dom är mycket bättre än filmerna :)

2011-11-16 @ 09:21:23
URL: http://gnistras.blogg.se/theodor
Postat av: Emma

Ja en till som är helt såld på Twilight!! :) Jag bara älskar filmerna, till och med jag som aldrig gråter till film fällde några tårar.. Nu måste jag iväg och se nya filmen! Hoppas du och bäbisarna mår bra trots sömnbristen! Kramar

2011-11-17 @ 09:39:06
URL: http://annaemmma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tyckte att Twilight var okej, tills jag såg True Blood. Det är grejer det :)

2011-11-17 @ 13:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0