Jaha...

Jag har inte den blekaste vad jag ska skriva...
Det händer ju inte så mycket i mitt liv just nu.
Sömnlösa nätter o dagar gör mig inte direkt till mitt mest charmerande jag ;)

Men förhoppningsvis blir det ett slut på det.
I morgon ska jag träffa min läkare för att kanske få nått att sova på, insomningstablett eller liknande att ta nån gång i veckan.
Det finns ju alternativ som inte är skadligt för barnen i magen.
Jag har inte sovit mer än 2 timmar i streck på flera veckor o det börjar verkligen ta ut sin rätt.
Skulle en förlossning starta så har jag inte en tillstymelse till kraft i kroppen, så trött är jag.
Att få sova några timmar nån gång i veckan är allt jag begär...
Haha, jag låter som en trött liten skitunge :P

Har man inte nått snällt att säga ska man vara tyst, det har min pappa lärt mig.
Så jag slutar skriva nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0