Sömntips?

Sitter nu o väntar på att klockan ska ticka på så jag kan ta min obligatoriska nattdusch.
Längtar efter att kunna krypa ner brevid Pontus o faktiskt kunna somna utan mina konstiga nattritualer.
Nån som har nå bra sömntips?
Några som inte verkar vilja sova är trollungarna i magen.
Jag o Amanda gjorde en shopingvända idag, köpte adventsstjärnor o nya julgardiner till köket.
Vi vaggade runt i olika affärer o sög i oss julstämningen :)
Under hela den tiden var twinsen helt lugna men det tar de igen nu!
Det kickas o knölas överallt...
Undra om dom kommer ha samma sömnvanor när dom kommer ut?

Inte konstigt att det känns som om att hela magen är full i bebis ;)
 
V. 36


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0