Världens bästa!

Jag har sagt det förut o jag kommer att säga det igen.
Pontus är världens bästa!
Jag förstår inte vad jag har gjort för att förtjärna nån som han.
Nått riktigt bra måste det vara ;)
Han gör mig så lycklig!

Efter en mycket jobbig natt i natt med många vakentimmar behövde jag en sovmorgon.
När klockan var nio i morse kom Pontus upp o frågade om jag ville ha frukost.
Jag sa att det är lika bra att gå upp o äta eftersom jag ändå måste ut till hästarna.
Då säger min underbara sambo att han redan varit ut o fixat hästarna, alltså har han fyllt på vatten o tagit av både Calle o Peace sina pyamasar! Plus att han hade ställt ut en ny tunna med mineraler.
Jag blev jätterörd! Har man aldrig hållt på med hästar så är det inte så bara att ta av en häst ett täcke.
Speciellt Peace som verkligen kan sura ihop när man ska av o på med täcke!
Men för att jag skulle få sova i lugn o ro har Pontus fixat det.
Min fina älskling!!

Callisto o Pontus i somras <3



Hugs and kisses to u all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0