Sorterar bebiskläder :)

I helgen var jag o pontus hem till en av hans jobbarkompis o fikade :)
Jättetrevligt o dom bodde så fint, fick lite inredningsidéer :P
Dom hade två barn o tyckte att det räckte så dom hade plockat ihop barnkläder o leksaker som dom gav oss.
Var på vippen att börja gråta, det var så fina saker o kläder!
Så nu sitter jag o sorterar kläderna o lägger ner dom i tvillingarnas lådor.



Min mamma var hit för ett tag sen med en påse med bebiskläder som jag hade när jag var liten..
Vissa saker, som små knyttröjor funkar fortfarande.
Men några plagg tex den här, kommer nog inte användas i första taget ;)
Jag menar, midja på bebiskläder i strl 50?!
Det enda som saknas är axelvaddarna :P
Fast lite kul att ha kvar...



Jag har ju köpt liiite kläder själv också ;)
Måste ju ha några egna outfitar till våra små skruttar!
Men det absolut sötaste har nog mamma o syrran bidragit med...
Nallebjörnoveraller :)



Så gudomligt söt med sina små tassar, öron o lilla svans på baken!
Bebisarna kommer att se ut som små teddybjörnar <3
Tusen tack mamma o sis :)



Nu ska jag inventera det lilla klädlagret om det är som saknas...
Det är ju "bara" 10 veckor kvar tills dom anländer :D

See u :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0