Tvättdag...

Fick finfrämande på förmiddagen av Malin o Ellen.
Härligt att få skratta av sig o skvallra lite :)
Ellen har flyttat till Böle så vi åkte dit o jag fick mig en rundtur.
Jättefint hus, speciellt de svarta tapeterna ;)
Ellens hund Ior är nog den gladaste lilla jycke jag någonsin träffat, galet söt!

Nu när jag är hemma igen så fortsätter jag med min tvättdag.
Startade en maskin i morse o nu hänger den på strecket...
Ska strax sätta mig o klippa bort alla prislappar på alla nya bebiskläder sen ska de också tvättas o hängas.
Känns som om att det är dags att börja förbereda sig för småttingarnas ankomst.
Kanske jag blir lite piggare av att få pyssla o boa lite?
Kan inte fatta att det snart kommer ligga två små bebisar i pyamasarna som jag håller i mina händer :)


Hoppas alla har en härlig lördag o att ni kunnat njuta av det vackra höstvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0