Äntligen!!

Igår satte Pontus o hans bror Henrik sista spiken i hästarnas ligghall!
Killarna har gjort ett kanon jobb o det blev så bra.
Lagomt stort för två hästar o en halmbal räcker precis som en lagomt tjock bädd.
Hästarna har redan varit in o utforskat flera gånger igår kväll.
I morse när jag kom ut stod Calle o sussade inne i ligghallen medans Peace var långt ute i hagen o betade.
Jag är så himla glad!
Ligghallen är klar, vi har foder så det räcker o blir över, hästarna går fortfarande bra ihop o verkar trivas.
Pontus verkar gilla livet som hästkarl o är ett stort stöd för mig.
Att ha hästarna hemma på gården är så skönt.
Även om jag inte kan rida just nu så är dom ett kanon bra sällskap!

Nu får vintern komma när som helst :)

Älskade Callemannen förra vintern <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0