En mycket bra helg :)

Jag älskar helger!
Då får man äntligen träffa alla som jobbar i veckorna.
Jag är så svältfödd på sällskap! :P

I lördags tog jag o Brita en lite roadtrip till Ånglan o hälsade på.
Längesen man var upp dit, vilka minnen som ploppade upp!
Tur att det som händer i Ånglan stannar i Ånglan ;)
Sen handlade vi en massa fika o åkte hem till Bettan, Björn o Thea.
Frida gjorde oss sällskap o med sig hade hon nog den godaste äppelpajen jag någonsin ätit!
Smaskens!
Härligt att få skratta o skoja av sig lite :)
På kvällen blev jag o Pontus bjudna till Gårdvik på tacos.
Det blev en mycket trevlig kväll :)

Igår följde jag med Bella o Erica till Avesta på hopptävling.
Erica tävlar Bellas fina häst Quattro E.
Hon startade i både 110cm o 115cm.
Dom var så duktiga båda två :)
Det var längesen jag var på tävling o jag märkte igår hur mycket jag saknar det!
Tur man får haka på lite då o då :)

När jag kom hem var jag helt slut.
Vi åkte vid 7 o kom hem vid ett tror jag...
Efter en middagslur på soffan åkte jag, Pontus, Bobby o Olsson in till ChinaThai för att äta.
Syrran kom också o gjorde oss sällkap.
Synd bara att vi fick vänta hur länge som helst på maten, jag fick maten sist o då hade redan min hunger gått över i illamående... :(
Petade i mig lite mat iallafall.
Åkte sen hem till Bobby för att titta på Kalle moraeus program Moraeus med mera.
Riktigt mysigt program!
Det måste ses nästa söndag också :)

Nu kommer dom långa veckorna igen...
Pontus jobbar, kompisarna jobbar o jag blir ensam hemma.
Men då kan jag passa på pyssla lite hemma o vila såklart!
Skulle nån vara kaffesugen så vet ni väl vart jag bor ;)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0