Gratis babyprodukter :)

En sak som är riktigt fin med att vara gravid är alla babyboxar man kan beställa!
Jag blir som en unge på julafton när det dyker upp ett paket i brevlådan!
O ja, gratis är gott ;)
Det finns tusentals saker som man bara måååååste ha enligt alla gravidtidningar/vänner/släkt/bm mm.
Men vilka saker kommer man igentligen använda?
Får man då lite gratisprover så kommer man snabbt se om det är en produkt man skulle kunna köpa :)

Tänkte tipsa om sidorna där jag hittat lite smått o gott!

Babybox.se
Babytobe.se
alltforforaldrar.se/gravidpaketet
Libero.se

Går man in på facebook o gillar MAM så får man en napp hemskickad.

Idag hämtade jag ut boxen från babytobe på apoteksgruppen (apotektet i norslund)
Nu ska jag springa upp o lägga ner sakerna i bebisarnas byrå :)
Det börjar bli lite saker nu, känns fortfarande lite overkligt att om ca 15 veckor ska jag få använda blöjorna, badoljorna, hudkrämerna o kläderna.
Galet men underbart!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0