Lite från vår vecka i Torreveija :)

Mitt fina resesällskap utanför vår trappuppgång :)



Utsikten från trappan, till vänster ligger poolerna.



Vita hus o blommor överallt, så vackert.



Vi bodde fem min från en jättefin strand.



Mjuk skön sandstrand o ett svalkande hav.



Så skönt att lägga sig i en solstol, lyssna på vågorna o bara ta igen sig...
Nästa semester då har vi ju två barn att passa :P
Magen fick ligga mycket i skuggan eftersom jag var lite nojig att de skulle bli för varmt för dom där inne.
Så fort jag kände att jag blev varm var det bara att svalka av sig i det svala havet :)



Flera nyanser av blått :)



Ute på promenad.



Ber man om en pose, får man en pose :P
Min snygga karl <3



Iste o pizza till lunch vid stranden, ska bli intressant o väga in sig efter resan ;)



Fläskfile, svamp, lök, färska tomater, parmesan o sås tillsammans med spagetti.
Det var nog den absolut godaste middagen på hela resan!
Nom nom nom!



Kall vitchoklad soppa med mango, i´m in heeeeeeaven :P



Hibiskus



Tagetesbuske? Jättefin hur som helst :)



Älskar alla kontraster med vita hus o färgstarka blommor!



Lilla familjen <3



Man kanske tycker att jag borde ha mycket att berätta efter en vecka utomlands men det har jag inte!
Haha, hela veckan har gått ut på att äta frukost, gå ner till stranden, sola, bada, lunch, njuta, siesta, middag o sen godnatt :)
Jag skulle kunna berätta om hur jag o Bella gick vilse på väg till affären o var ute o gick i 2 timmar i stekande hetta.
Men då skulle vi bara framstå som två blondiner så jag håller nog tyst om det ;)

Fast det kanske pluppar upp nån Spanienhistoria senare!

Jag hoppas att alla ni har haft en härlig vecka här hemma i höst Sverige :)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0