Whats your name...

Tack för alla kommentarer kring namnfunderingarna!
Tyvärr finns det ingen svara knapp på blogg.se men jag läser alla kommentarer o är jätteglad för dom.
Jag tycker om att se vilka ni är som läser o vad ni tycker om saker o ting :)

Jag har några favoritnamn som jag håller hårt i o dom får nog förbli min hemlis.
Man vill ju inte ge nån annan chans att nalla dom o hinner nån annan före då får det väl vara så...
Haha, fy vad självisk namn låter!
Vilket ansvar man har igentligen, att ge någon annan ett namn som ska bäras resten av ens liv.
Jag kan inte tänka på nått annat....
Jag längtar så mycket efter att få träffa dom små trollen som bråkar inne i min mage, se hur dom ser ut, lära känna dom o se vilka små personer dom är.

Tvilling 1s fötter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0