En sommardag på Höganäs

Idag på fm fick jag ett sms av min fina vän Lina som undrade om inte jag o tjejerna skulle följa med till stranden o mysa med henne o familjen. Inbjudan hade inte kunnat komma mer passande eftersom jag inte hade en aning om vad jag skulle hitta på med tjejerna idag. Blir så glad när nån tänker på den här tokiga tvillingmamman :) Lina fixade lunch o fika så det var bara att packa badkläder, ungar o åka.

Strålande sol, svalkande (läs iskall) sjö o trevligt sällskap gjorde det här till en härlig dag :)

Lova o Saga tassade modigt ut i vattnet o verkade inte det minsta bekymrade om vattentemperaturen ;) Lova plaskade som en galning o båda tyckte att det var skoj o bada!

Pappa Pärlan o Alva

Myspys på stranden

Tack Fam Erks/Söderström för en härlig dag! 


Kommentarer
Postat av: Familjen Söderström erks

TuseN tack själv finaste tjejerna i andra änden av byn 😉

2012-08-17 @ 22:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0