Tänk vad bra man har det!

I måndags fick trollungarna sova i Pilbo hos mormor o morfar så jag Pontus kunde ta igen lite sömn. Jag sov nästan 12 timmar! Jag sov som en sten, tror inte jag vänt mer än en enda gång i sängen. Det var så välbehövligt! I början trodde jag att det skulle vara jättejobbigt att lämna bort tjejerna men det går faktiskt bra! Jag vet att tjejerna har det bra o har roligt :) Dom leker med hundarna, tittar på morfars jättestora tv, bada balja, ute o åker vagn o massa annat skoj :) Dom sover till o med bättre i Pilbo än hemma! Det kanske är för tyst hemma? Hos mormor o morfar hörs hundarna, TVn o prat eftersom det är en enplansvilla. Vi ska prova ställa in en radio på låg volym i tjejernas rum få se om det gör nån skillnad.

Tack bästa mormor o morfar!
Och moster såklart ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0