Dop o födelsedagskalas!

Idag kom dagen vi har slitit för! Våra älskade små troll skulle döpas o få fira sin första födelsedag, än om lite i förväg ;)

När hela tjocka släkten ramlat in började vi med dopet. Vår präst Kalle trollade bort allt det nervösa med sin härliga personlighet. Dopet gick riktigt bra, inte en enda tår när prästen blötte huvudet på tjejerna. Det enda som var lite jobbigt var att fröken Saga inte riktigt ville vara tyst o still hela tiden. Men det kanske till o med var bra att Saga distraherade mig när Elin skulle sjunga för annars hade nog mina små blygsamma tårar förvandlats till floder.. Underbara Elin, tack för din fina sång! Du rör mitt hjärta på ett speciellt sätt varje gång.

När dopet var klart blev det fika :) Allt hembakat! Tack vare att svärmor Sara o faster Anette hjälpte till med lite bullar o kakor :) Sen var det bara att hugga in på paketen. Jisses vad mycket paket! O så otroligt fina saker.. Jag blev riktigt rörd. Jag började till o med gråta lite när jag öppnade ett paket med jättefina tavlor till tjejerna!

Rörd o lycklig är nog de ord som bäst beskriver känslan som finns i mig efter den här dagen. Tack alla som var med o firade våra småstjärnor idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0