Förjul hos Emelie :)

På lördagskvällen lämnade jag hus o hem för en kväll med gamla godingar. Emelie bjöd på adventsfirande, glöggkväll, förjul eller vad man ska kalla det.. Helt galet vad den kvinnan kan locka fram julstämningen! Julgranen stod smyckad, tomtar överallt o hur mycket julmat som helst.. Jag var lycklig i hela kroppen när jag satt omgiven av vackra vänner o umgicks :) Det är inte så ofta jag har tid eller ork att ta mig ut men det betyder så mycket att vännerna inte ger upp hoppet om mig utan bjuder med mig ändå. Speciellt Emelie som hör av sig oavsett vad det gäller, en snabb kopp kaffe, en lunch eller en utekvälll. Tack hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Em

Det är du som ska ha tack för att du alltid, hur trött du än må vara försöker hänga med på mina upptåg. <3 Det betyder mycket för mig att trots att du har världens finaste lilla stora familj så glömmer du inte gamla Emelie, den eviga singeln. <3 Älskar dig till kanten av universum och tillbaka!

2012-12-11 @ 10:49:12
URL: http://eeebee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0