Shoppingfynd!

På juldagen åkte jag o Pontus till kupolen för lite mellandagsrea. Vi hittade en jacka o lite kläder till Pontus, vinteroveraller till tjejerna o jag hittade absolut ingenting.. Inga kläder fanns kvar i min strl, bara S o XS :( Trött o ledsen kommer man o upptäcker att overallerna vi köpt åt tjejerna är på tok för stora. Gaaaah!

Som tur var kom bästa Stockholms grannarna hit på juldagen så på annandagen följde Jessica med mig ner på stan innan jag skulle fixa fransarna. Vi lämnade tillbaka overallerna på stadium o naturligtvis fanns det inga mindre storlekar där så vi knatade till team sportia. Där hittade precis vad vi letade efter! Jättefina overaller i rätt storlek, rätt färger o ett riktigt bra märke. 50% rabatt dessutom! När vi är på väg mot kassorna kom jag på att jag borde kolla på en ny vinterjacka. Jag o Jessica kikade runt lite o hittade en rejäl jacka dessutom var supersnygg o var på rea :) Hurra! Som inte det var nog fyndade jag en fondation för 112,50 kr ord 450 kr :D Jessica måste vara min lyckomaskot!


Kommentarer
Postat av: Jessica

O så avslutade du kvällen me o bli ännu snyggare! Shit vilka fransar alltså! Såååå avis!!
Men du hur många gånger måste jag berätta att de va Inter Sport vi va på  Saknar er redan!! 

2012-12-29 @ 18:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0