Giiiiive me some sleep...

Efter flera sömnlösa nätter fick vi äntligen sova!
Vi gick o la oss vid elva, efter ca 5 min började Lova knöla.
Hon är den som har varit tyst o lugn men det ska gudarna veta att det har vänt!
Nu har vi vissa nätter 2 väldigt arga o högljuda bebisar, lovely...
Men i natt var det bara knöl o skrik i nån timme innan vi somnade...
Fick sova i 2 timmar innan det var dags för första matningen!
2 timmar kanske inte låter mycket men det var ljuuuuvligt :)
Resten av natten flöt på hur bra som helst, amning o blöjbyten men inge skrik!

Pontus släppte ut hästarna vid åtta i morse sen somnade vi om igen.
Vid nio gick jag upp med Saga för att ge henne medicin o byta blöja.
Då var jag pigg!
Underbar känsla :)

Morgonmys med Saga <3




Kommentarer
Postat av: Amanda

Amningen räddar min sömn, härliga hormoner :) Skulle gärna komma och hälsa på, kan lämna Oscar med farmor och farfar :) Hur länge till blir Pontus hemma? Kan ju komma när du är ensam med de små så du kan få lite lunchsällskap och avlastning. Kram!

2012-01-17 @ 13:36:41
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men vad skönt vackraste! Det behövde ni verkligen =) Längtar tills på Torsdag!

2012-01-17 @ 16:04:12
URL: http://lifeofemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0