Furuvik!

I går passade vi på att göra en liten utflykt med familjen. Det blev Furuvik med Bella, Johan, Karl o Ossian :) Jag var på Furuvik nästan varje sommar som liten. Jag tycker fortfarande att det är lika roligt! Karuseller, djur o godis.. Vad är det inte att tycka om ;) Pontus o Johan tog hand om tjejerna så jag o Bella kunde åka karusell med smågrabbarna. Mycket bra deal ;) Jag invigde Karl i sockervaddens ljuvliga värld också! Ossian tyckte att sockervadden var läskig, haha! Sötnöt :) Lunchen avnjöts på Furuviks brygga. Kanonfin mat! Jag o Pontus tog en silltallrik som var suverän! Jag bad om lite potatis till tjejerna o fick en stor skål med hemmagjort potatismos. Tjejerna älskade den, mamma också ;) Dit måste vi igen! Vi hade en dag, till o med vädret var på våran sida!


Kommentarer
Postat av: Amanda

En toblerone fick vi också med oss hem!

2012-07-19 @ 18:12:48
URL: http://Glantan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0