Mammafika o barnabus.

Igår kom min jobbarkompis Amanda hit med sina barn Oscar 3 år o Ester 8 månader :) Ester har den grymmaste frilla jag någonsin sett! Love it :) Oscar var så söt när han passade upp på alla små flickor. -Mamma! Hämta Jester! Ropade Oscar när Ester ålade iväg för att sätta tänderna i nått ;) uGullunge. Amanda hade handlat så det blev en pastasallad med stekt hallomi till lunch o lite smått o gott till kaffet! Jag bidrog med en äppelpaj o vaniljglass. Jag tror vi åt så det nästan kom ur öronen på oss :) Dom små barnen fick smaka lite melon. Väldigt uppskattat :)

Det blev en förmiddag med massa bus så Lova o Saga somnade på lekfilten direkt efter gästerna hade åkt hem! Mamma passade också på att vila lite ;)


Kommentarer
Postat av: daniela

Tack! Det känns jätteskönt att veta :} Hoppas allt är bra med er och era goingar! Ni får säga till om ni ska ses nåt, så hänger jag gärna med :} Kram

2012-06-16 @ 13:01:45
URL: http://oh-ja.blogspot.se
Postat av: Amanda

Det var så kul att äntligen träffa dina godingar!

2012-06-17 @ 23:21:44
URL: http://Glantan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0