Lova o Saga

Jag kom på att jag inte har presenterat mina döttrar ordentligt!
Det blir lätt att man pratar om flickorna, små tjejerna eller tvillingarna.
Men dom är ju faktiskt två helt egna små personer!

LOVA.

Redan första gången farmor Sara såg Lova på BB sa hon att Lova var en "Lill-Pontus" o efter att ha sett kort på honom som liten kan jag inte annat än att hålla med!
MEN Lova har mina stora blåa ögon.
O mina runda bebiskinder ;)
Vem hon har ärvt sin söta lilla uppåt näsa av vet jag inte.

Lova är den lite lugnare av dom två, precis som i magen!
Hon kan ligga i babygymmet i timmar o vara nöjd med att leka själv.
Hon är en väldigt pratglad liten bebis :)
Det kan gnällas o gnölas men det tar ett tag innan hon tänder till på riktigt o blir arg.




SAGA.

Saga däremot är mer lik mig till utseendet men hon har fått pappa Pontus ögon.
Hon har ett litet nätt ansikte med en liten rak näsa o liten mun :)

Saga är verkligen en liten lillasyster, högljud o envis ;)
Om saker o ting inte blir som hon vill på en gång då skriiiiiiiker hon!
Saga är väldigt beroende av närhet, hon somnar bäst i famnen o vill inte bli lämnad ensam.
Hon tycker också mycket om att prata.




Älskade ungar!!
Jag är så stolt över att få vara eran mamma <3



Kommentarer
Postat av: Ida

De är helt underbart söta Jenny. Klart att du ska vara stolt!! =) KRAM

2012-03-06 @ 20:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0