Första sommardagen!

Igår morse var det dags för Lova o Sagas andra vaccination. En mycket otrevlig upplevelse tyckte Saga som gallskrek när sköterskorna stack Lova.. Sen skrek hon minst lika mycket igen när det var hennes tur att få sprutorna i sina små lår. Lova tog det betydligt bättre. Lova är nu 6.6 kg tung o Saga 6.1 kg :) Båda tjejerna somnade snabbt i bilen så fort vi började rulla mot stan. Tuff start på morgonen det där ;)

Nere på stan väntade Emelie o Malin för en lunch på Olearys. Jag är så glad att jag har vänner som ser till att jag kommer ut på lite skoj o med glädje lånar ut en hjälpande hand så jag kan slappna av o njuta!

När vi ätit o druckit kaffe blev det lite shopping. Lova o Saga behövde några sommar outfits o solhattar :)
Helst plötsligt har det ju blivit sommar!
Det firade vi med att promenera till MAX o beställde varsin lyx shake :)

När jag såg mina glada, fina döttrar busa med två av mina äldsta vänner fick jag en rusande känsla av lycka!
Tänk att det här är mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0