Projekt på gång..

Nu är det fan i mig på tiden att ungarna slutar hinka i sig välling hela nätterna. En flaska när de lägger sig, en flaska mitt i natten o ytterligare en på morgonsidan.. 6 flaskor per natt?! Vi blir ju ruinerade snart.. Så inatt påbörjades projekt "no more nattmat" Det gick som jag förväntar mig.. Saga skrek 22-24 sen somnade hon äntligen. Kl 2.30-05 skrek Lova.. Jag o Pontus turades om att gå upp o försöka trösta, erbjuda napp eller vatten men inget hjälpte. Dom gråter, skriker, slåss o kastar sig! Vi har provat att lägga oss i gästsängen eller i våran men då blir det bara lek o bus. Inte kul kl 3 på natten :( Dom var bara nöjda i famnen men så fort dom hamnade i sin säng igen började skriket.. Så dom fick helt enkelt skrika, hur hemskt det än låter. Jag hade så grymt dåligt samvete hela natten! Jag mådde bokstavligen illa... Men kl 7.15 vaknade jag av två tjattrande glada ungar som lekte i sina sängar. Då kändes allt lite bättre...

Nu sover tjejerna o vi hoppas att det blir lite mindre skrik i natt men är beredda på det värsta! Wish us luck ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh you go girl!!! Snart e de över!

2012-11-19 @ 22:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0